Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~tanagra | użytkownik

imię i nazwiskoAsia Żabicka adresWarszawa zarejestrowany11.11.2006 @13:34:51 ostatnio na stronie17.11.2014 @13:13:23

Lubię Karmelki w każdym tego słowa znaczeniu.
;]

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3308758
digarty17 komentarze252 posty na forum3

komputer / sprzęt
Praktica VLC 3, Canon EOS 450D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~halentino    26.06.2011 @15:55:30
Zapraszam do grupy
Przeciwko wywozowi KONI na Rzeź.

http://www.digart.pl/grupy/15493/Przeciwko_wywozowi_KONI_na_Rzez/

Nie bądźmy obojętni! W końcu jest prawo, które obowiązuje
NAS WSZYSTKICH
~ipod    03.01.2009 @22:05:50
nie wiem czy wiesz ze w tej cyfrowce nie ustala sie przyslony i raczej nie jest latwo cos technicznie uchwycic... "
~tanagra 03.01.2009 @12:55:07
Centralny kadr, słońce stało się białą plamą z żółtą obwódką, strasznie mocne kolory, ostrości nie stwierdzono, poza tym straszne malutkie to zdjęcie. Zachód słońca to wbrew pozorom bardzo trudny temat. Ja bym to zdjęcie zrobiła na szerokim kącie, tak żeby było widać także morze, poza tym na o wieeeele większej przysłonie. I poczekałbym aż słońce trochę niżej zejdzie."

Wiekszosc twoich komentarzy moze czesciowo zgadza sie z prawda, ale napewno uwagi typu poczekaj lub z innej strony w 3/4 moich zdjec sa bezsensowne, poniewaz nie jestem wstanie stanac dalej na molo kiedy dalej juz go nie ma lub cos w tym stylu, albo poczekaj az ptak sie obroci, kiedy on wlansie odplywa. Chcesz poznac moja opinie dotyczaca fotek BW (ich wiekszosci)? To prosze, moim zdaniem kiedy komus wyszla slaba kolorystyka to wali Bw nie zaleznie od tematu zdjecia, a to raczej powinno zalezec od tematu fotki... To moge powiedziec o kilku twoich fotkach napewno, pozatym, ze jestes totalnym no-lifem digartowym i nie masz nic lepszego niz komentowac wszystkie moje fotki to wybacz... Nie rozumiem cie. Cenie sobie tylko krytyke fotografow, ktorzy sa w moim mniemaniu sa dobrymi fotografami. I nie chce wiecej widziec twojego nicku w moim profilu, jesli to mozliwe...
_______
Zapraszam do konstruktywnej oceny moich zdjęć !
~barnaba200    03.01.2009 @12:45:56
ach jeszcze dedykacja;p
skleroza nie boli:P
_______
nie obchodzi mnie to. rób co chcesz i się baw
~Trawnikow    06.09.2008 @14:34:51
a witam Żabo
~Magdaa    31.07.2008 @12:12:15
tak, przynajmniej na razie (;
czekam na zdjęcia :p
_______
-
~NLE    21.06.2008 @16:16:01
pozwoliłem sobie dopisać się do grupy Rammstein. pozdro.
_______
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
Dzieci należy trzymać z dala od Internetu. Od dzieci Internet głupieje.
FAQ: http://www.digart.pl/tekst/faq.html
~zwyczajnaa    20.04.2008 @16:42:16
ciekawa galeria
_______
?Oczy, które płakały...widzą wszystko inaczej, lepiej.?

~barnaba200    07.04.2008 @21:37:39
zawsze czekam:P
_______
nie obchodzi mnie to. rób co chcesz i się baw
~barnaba200    07.04.2008 @21:33:49

jak by co: ja bede na IV i V. wpadnij kiedysjakas sesyjka czy co
_______
nie obchodzi mnie to. rób co chcesz i się baw
~barnaba200    06.04.2008 @15:22:32
mm asiu powiedz co tam slychac i kiedy do topo sie wybierasz?:D
_______
nie obchodzi mnie to. rób co chcesz i się baw
~justynka91    11.03.2008 @16:42:53
serdeczne dzięki
~anneverland    29.02.2008 @14:30:18
CZeeeść tu ANia;p
_______
~barnaba200    13.01.2008 @21:18:32
o ile pamietam, chyba tak:P
_______
nie obchodzi mnie to. rób co chcesz i się baw
~barnaba200    17.11.2007 @18:43:50
ano dziękuję
_______
nie obchodzi mnie to. rób co chcesz i się baw
~barnaba200    06.11.2007 @23:36:23
_______
nie obchodzi mnie to. rób co chcesz i się baw
~mazol    25.10.2007 @22:21:31



_______
Digart sie skonczyl, ale na TV Polonii maja byc powtórki.

~barnaba200    18.10.2007 @16:02:24
wrzuć jakąś Twoją fotę, bo ryła nie pamiętam :D:D
_______
nie obchodzi mnie to. rób co chcesz i się baw
~barnaba200    18.10.2007 @15:54:22
specjalnie dla Ciebie link do Hormonka w bw http://img250.imageshack.us/img250/9918/wieczorem2xk2.jpg
_______
nie obchodzi mnie to. rób co chcesz i się baw
~pawelsawicki    09.09.2007 @11:49:42
Bardzo dziękuję za komentarz. Pozdrawiam
~secondhead    16.06.2007 @19:59:44
dziękuję
~REACTION    20.02.2007 @16:21:28
dzieki
^AMELLIA    15.02.2007 @16:42:21
dziękuje slicznie
_______
KAŻDA SZTUKA MA SWOJEGO ODBIORCĘ
~delicja    15.02.2007 @15:05:47
Dzięki serdeczne za komenta,w sumie dobry pomysł z b&w,pomyśle
~Magdaa    14.02.2007 @20:03:11
No, ja mam nadzieje, że się poprawisz Na 6 !!!!!!!!
_______
-
~drplama    13.02.2007 @22:13:51
thx
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt